Jei technologijos taip sėkmingai padeda stiprinti vartotojų įsitraukimą, gal jas panaudoti ir darbuotojų įsitraukimui didinti?
Tiesa, prieš tai reikia nugalėti keletą su technologijomis susijusių baimių.
Viena jų – „robotai pakeis mane ir būsiu nebereikalingas”. Ir, kaip rodo tyrimai, tai iš dalies yra tiesa, nes apie 30proc kiekvienos veiklos galima automatizuoti. Iš tiesų, ši baimė labiau apie pokyčius ir poreikį keistis – įgyti naujų įgūdžių, imtis veiklos, kurios robotai nepajėgūs atlikti ir pan.
Antroji – „pažiūrėkit, kaip sunkiai aš dirbu”. Darbuotojai patiria vis didėjantį spaudimą, kad nuolat, o ypač – darbo metu, turi būti „prieinami” kolegoms ir greitai reaguoti į jų užklausas. Technologijos gali padėti darbuotojams administruoti darbo krūvį, pvz., išjungiant pranešimus ir pan.
Delloite parengta apžvalga apie techologijų panaudojimą organizacijos vidinei komunikacijai ir darbuotojų įsitraukimui stiprinti.